Sunday 23 March 2014

#PRKkajang ; Sungai Limau & Kajang Bukti Sokongan Makin Merosot


Malu..memang memalukan, Pakatan Rakyat bermula dari awal kempen Pilihanraya Kecil Dun Kajang..sebelum SPR umumkan tarikh pencalon dan tarikh mengundi, Anwar dan kaldai-kaldainya canang keliling kampung..Anwar bakal calon dan Anwar bakal Menteri Besar Selangor untuk gantikan Khalid gagap !!

Manusia merancang dan Allah juga merancang..malah Allah juga yang akhirnya buat keputusan, Anwar GAGAL jadi Calon dan GAGAL jadi Menteri Besar..semuanya kerana beliau d dapati bersalah oleh Mahkamah Rayuan..salah LIWAT pembantu khas sendiri !!

Rakyat Malaysia tahu..akal jahat Anwar takkan berhenti d situ sahaja..nafsu kuasa menguasai diri dan akhirnya dengan selamba bodoh je dia jolok bininya sendiri, Wan Azizah untuk d jadikan Calon dengan cuba labelkan bahawa Azizah adalah pilihan terbaik d Kajang !

Lagi sekali Allah swt buat keputusan untuk sedarkan Anwar dan kaldai angguk beliau..Menang..yaa memang menang tapi muka malu yang teramat sangat..Majoriti yang Pakatan Haram dapat lebik teruk dari Calon mereka d PRU13 yang lepas..Nama Anwar dan bininya tak mampu nak lonjakkan undi mereka..kes Liwat pembantu khas sendiri tak mampu d jadikan modal kononnya itu adalah FITNAH !!

Dengan majoriti yang tak sampai pun 6000 dan paling MALU bila Azizah hanya bertarung Satu lawan SATU dengan Calon BN, Chew Mei Fun.

Adun Pakatan Haram yang d paksa undur dulu masa PRU13 dapat majoriti lebih 6000 dan terpaksa bertarung 5 Penjuru..mana Azizah dan Anwar nak taruk muka..nak canang apa lagi? Referendum kononnya Rakyat Malaysia tolak BN bermula d Kajang..GAGAL sama sekali.

Kajang Move..bukan nak remove BN d hati rakyat..ianya nak buang Khalid Gagap dari kerusi Menteri Besar !!

Alhamdulillah..2 pilihanraya Kecil, Sungai Limau dan Kajang telah menampakkan sokongan kepada Pakatan Haram makin berkurang dengan ketara..kurang 1500++ bukan satu angka yang kecil d kedua Pilihanraya Kecil itu..

Aakj juga bangga dengan MCA..pertama kali setelah sekian lama mereka bangkit dengan tunjukkan komitmen yang begitu tinggi..belum terlambat untuk PRU14..

Syabas dan Tahniah kepada semua jentera..Ini bukan masa TUDING JARI !!

No comments:

Post a Comment