Monday 24 March 2014

#MH370 ; Foto Penumpang-Penumpang MH370, Takziah Buat Semua !!



# MH370: 'Tuhan lebih mengasihi anda ayah ... Tuhan lebih mengasihi mereka.'Selama 17 hari,  Maira Elizabeth Nari - anak perempuan ketua pramugara di atas kapal pesawat MH370 - tabah menunggu, sehingga mendengar sendiri detik-detik berita pengumuman oleh PM Najib Razak bahawa MH370 disahkan berakhir di Lautan Hindi.
KUALA LUMPUR 8 Mac -
12 kru dan 38 penumpang rakyat Malaysia yang hilang.


Gambar memberi seribu makna. Dalam gambar ini, Tan Saiz Hiang dilihat tersenyum dengan Crystal Lee, seorang pelakon muda Malaysia dalam satu penerbangan sebelum ini.
Dalam kapal MH370: Pelajar Firman Siregar (tengah), bergambarkan dengan keluarganya, adalah salah satu mangsa daripada 239 penumpang dalam pesawat MH370 yang hilang
Junaidi Kassim, Pramugara dan Pencinta kucing
# MH370: Ju Kun, seorang pakar seni mempertahankan diri dan aksi stunt buat pelakon superstar Hong Kong 李连杰 Jet Li, adalah antara 227 penumpang
GOH Sock Lay adalah Ketua Pramugari MAS pesawat MH370 yang dilaporkan hilang, awal pagi semalam.

Jee Jing Hang, 41, sempat menghubungi ibunya kira-kira 11.30 malam untuk memaklumkan pemergiannya ke sana bercuti bersama rakan-rakan





PASANGAN pengantin baharu, Mohd Razahan Zamani, 23 dan Norli Akmar Hamid, 33, adalah antara 38 penumpang rakyat Malaysia dalam pesawat MH370 yang dilaporkan hilang. Pasangan itu dipercayai ke Beijing untuk berbulan madu. - Berita Harian. #PrayForMH370
Sebelum dia menaiki penerbangan MH370, Warga New Zealand Paul Minggu sempat menghantar teks kepada isterinya Danica dan  berkata dia dan dua kanak-kanak lelaki mereka bermakna dunia kepadanya.


Anne Catherine Daisy, 58, seorang pengurus pelatih dengan Axa Affin General Insurance Bhd di Kuala Lumpur,  sedang dalam perjalanan berjumpa dengan suaminya yang bekerja sebagai pengawal trafik udara di Beijing.
@ZarulUmbrella, penyanyi dan juga seorang pramugara MAS turut berkongsi di Twitter akan kesedihan peristiwa kehilangan pesawat @MH370 - yang mana 3 sahabatnya adalah antara krew bertugas.



Muktesh, 42, dan isterinya, Xiaomo Bai, 37 adalah antara 227 penumpang bagi penerbangan Malaysia Airlines MH370.



Warga Amerika: Pemegang pasport AS,  Philip Wood, 51, yang bekerja di Kuala Lumpur sebagai Eksekutif IBM antara penumpang MH 370 kapal Malaysia Airlines
Mangsa: Ini gambar nota diambil pada 7 Mac, 2014 dan dikeluarkan oleh Hamid Ramlan menunjukkan anak perempuannya Norliakmar Hamid (dua kanan) dan suaminya Razahan Zamani (kanan), yang merupakan penumpang yang hilang Malaysia Airlines penerbangan.


Maira, anak kepada salah seorang anak kapal terlibat dalam ‪#‎MH370‬ meluahkan perasaannya di Twitter.
Maira Elizabeth Nari - anak perempuan Andrew Nari, ketua pramugara dalam penerbangan MAS yang hilang - menulis tweet ini pada hari Sabtu apabila MH370 hilang. Tweet emosi beliau telah menarik perhatian ratusan orang.

Bersama dengan Chef Wan yang lantang mengkritik Nasi Lemak MAS. Pada masa sama beliau pernah membuat satu jenaka mengenai nasi lemak: "@ chefwan58 Jom Makan nasi lemak .. heheheh .. walaupun tetap memuji chef itu dan yang menjadikan ia pengalaman seronok untuk memberi perkhidmatan kepada penumpangnya di atas kapal penerbangan ke DXB sangat rendah hati orangnya.".

Mohd Hazrin Mohamed Hasnan, Pramugara




















sumber

No comments:

Post a Comment