Sunday 23 March 2014

#PRKkajang ; Polis Buktikan Mereka Tetap Sokong Kerajaan




Terima Kasih Abang dan kakak Polis..anda telah tunjukkan kematangan berfikir d tahap paling tinggi dalam situasi politik pembangkang yang menggila.

Walaupun Pakatan Haram menang dengan majoriti yang memalukan Anwar dan bininya..keputusan Undian Awal begitu jelas PDRM hantar isyarat kepada puok kera ni..ingin buktikan bahawa mereka kekal menghormati Kerajaan Pusat yang selama ini menjaga kebajikan mereka.

Tunjukkanlah bukti d mana BN pernah kutuk dan hina polis malah hina keluarga Anggota Keselamatan yang lain !!

Anggota Keselamatan juga manusia biasa..ada hati dan perasaan..mereka hanya bertugas demi keselesaan dan keselamatan Rakyat Malaysia namun gelaran dan label "Anjing Kerajaan" oleh pemimpin pakatan haram amat keterlaluan.

Bagi keluarga mereka, hinaan tentang harga nyawa Anggota Keselamatan bukan satu perkara yang boleh d jadikan modal politik tahap jamban babi. Terbaru Wakil Rakyat Pakatan Haram dengan mudah dan bangga mengatakan kalau polis mati ketika bertugas itu perkara biasa d bandingkan dengan banduan yang mati dalam lokap..tuuuiHHH aku ludoh muka puok kera ni.

Sebelum ini, statistik menunjukkan bahawa Anggota Keselamatan tidak bersama Kerajaan Pusat agak ketara..dah ada yang termakan dengan racun yang merosakkan otak mereka..Alhamdulillah d Kajang, Polis dan yang mengundi awal telah tunjukkan mereka tetap yakin dengan kestabilan Kerajaan Pusat dari Parti Barisan Nasional..hanya tak sampai 60 undi sahaja Pakatan Haram dapat dari jumlah pengundi luar yang lebih dari 1000 pengundi !

Tahniah dan Syabas..terima kasih anda semua..Aakj secara peribadi sentiasa menghormati anda..arwah abah juga Polis !!

Lihat saja foto d atas..patutlah Allah tak jadikan Aakj sebagai polis..perghhh kalu ikut hati..mangkok yang kurang ajar tu dah aakj letak kaki atas muka !

No comments:

Post a Comment